WILLEMSTAD- 19 di ougùstùs 2019 – Den su afan pa sigui halsa e nivel di servisio i nos produkto turístiko, Ofisina di Turismo di Kòrsou (CTB) ta ofresé taksistanan un entrenamentu dediká na ‘servisio na kliente’. E ‘Customer Service Training’, ku a wòrdu diseñá dor di Teamwork Curaçao tin komo ophetivo pa oumentá e nivel di servisio i eksperensia di e bishitante. Un grupo di 30 taksista lo partisipá na e entrenamentu aki. Durante e kurso lo trata tópikonan manera ‘At your Service!’ (Na bo servisio / Na bo òrdu), ‘Effective Communication’ (Komunikashon Efektivo), ‘Handling with difficult situations’ (Kon pa atendé ku kliente den situashonnan difísil), ‘The Extra Mile’ (E mia èkstra), i finalmente lo hasi un revishon di tur tópiko ku a keda tratá. CTB ta deseá tur partisipante hopi éksito!
![CTB Hosts Two Hurricane and Crisis Preparedness Sessions for the Tourism Sector](https://www.curacaotouristboard.com/wp-content/uploads/2024/07/Hurricane-and-Crisis-Preparedness-Sessions-for-the-Tourism-Sector-CTB-L-4-1080x675.jpg)
CTB Hosts Two Hurricane and Crisis Preparedness Sessions for the Tourism Sector
With the hurricane season active, it is imperative for the tourism sector to be well-prepared.